ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator Březnová výzva – 3. týden | Nadační fond Nezávodím-Pomáhám

Březnová výzva – 3. týden

Těšíte se? Měli byste! Bude to stát za to.

Nebudeme to protahovat, protože už moc dobře víte, co vás čeká. Tak šup, přečti si úkoly a během týdne zkus tři z nich splnit 🙂

Tak jdeme na to!

1. Zkusíme si jeden den v tomto týdnu přidat další cíl, který nás zase kousíček posune za snem k lepší postavě, fyzičce a hlavně ke zdraví. Máte rádi sladké a nedokážete si představit, že si ho každý den nedáte? Pokud to tak máte, zkuste buchty, zákusky, lízatka nahradit kouskem kvalitní, vysokoprocentní čokolády nebo sušeným ovocem. Slazené nápoje zkuste nahradit vodou s citrónem.

2. Během týdne si udělejte 2 x v týdnu čas a zacvičte si 3 série po 8 až 12 opakování cviku, který najdete v odkazu. Místo Kettlebellu můžete použít klidně činku nebo láhev s vodou.
https://www.fyzioklinika.cz/navody-na-cviceni/kettlebel-posileni-hlubokeho-stabilizacniho-systemu-vestoje

3. Co Vám říká chůze, indiánský běh nebo běh? Pokud se rozhodnete pro tento úkol, tak si určitě něco z toho vyberete. Proč? Chceme totiž, po Vás 3 x v tomto týdnu splnit 20 000 kroků za den 🙂 Tak šup, převlíknout a jít na procházku.

4. V průběhu týdne si vyber sportovní aktivitu minimálně 3 x týdně v trvání 60 minut. Samozřejmě se zde započítává i dynamický i statický strečink. Počítají se opravdu všechny pohybové aktivity ( kolo, tenis, běh, posilování, rehabilitační cvičení, atd..)

5. Tento úkol bude hlavně pro sporťáky, kteří neumí odpočívat a zapomínají na to, že si tělo zaslouží i odpočinek a regeneraci. Pokud mu odpočinek nedopřejeme, tak horko a těžko po něm můžeme chtít zlepšení sportovního výkonu. V takovém případě nám spíš hrozí nějaké nepříjemné zranění.
Nejméně 1 x týdně tedy zrelaxujte. Můžete si zajít na masáž, do sauny, kryokomory, ale určitě by byla skvělá i koupel z epsomské soli. Chlapi by si klidně mohli zajít na jedno točené pivo. 🙂

6. Pořiďte si kalendář a začněte si psát svůj To-Do list nebo jakýmkoli jiným způsobem plánujte a hlídejte, co děláte. Zapisujte si své osobní i zdravé cíle a naučte se plánovat si věci, které chceme dokázat. Může to být např., že se naučím vypít každé ráno sklenici teplé vody s citrónem nebo to, že každý den uděláte pozici z jógy Pozdrav slunci. Opakování jakékoliv aktivity jí dělá automatickou a stává se zvykem.

7. V tomto týdnu si vyberu 3 dny, kdy v průběhu dne uděláte kdykoliv během dřepy podle data, které znásobíte 2 x 2 x 2 🙂 Když si vyberete pondělí 14.2., tak to bude 14 x 2 x 2 = 112 dřepů. Jelikož jsme v dalším týdnu, tak se ten počet proti minulému týdnu trošku navýší.

Dřepy určitě nemusíte dělat najednou 🙂 A pozor na správné provedení!!!

VIDEO pro 3. TÝDEN!

© 2022 NF Nezávodím-Pomáhám | Všechna práva vyhrazena | Změna Cookies preferencí
Vytvořila marketingová agentura